Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Hahahaha, blockethumor...

Publicerad 2008-08-29 15:21:29 i Övrigt,

Jag satt och slösurfade på blocket, och hamnade på den här annonsen. Och känner att den skulle min käre make kunnat skriva. Han är väldigt tålmodig med mig och mina inredningsideér. Jag tror faktiskt att han tom tycker att det är lite kul, men bara i smyg... =) Kan dock lova att han kommer le igenkännande när han läser texten.



Säljes av Mats Persson. Insänd 22 aug 18:21. Ta bort, ändra, förnya




 
  
 
Frun ska göra om i sovrummet IGEN eftersom sängramen inte passar in längre.
 Den är klädd i vitt tyg, kommer från Ikea och den samlar en massa damm och
 katthår efter våra två katter. (Jag påpekade detta vid inköp, men vad vet jag
om inredning.) Efter en tvätt av tygeländet runt stommen så krympte det och
man får ta i så man får skitsmak i munnen för att det ska passa. (Och det gör
det ej ändå) Man kan stå ut med det tycker jag, men igen, vad vet jag??????
Nu ska eländet ut (sängramen alltså, inte frun) och jag kan tänka mig att skänka
 bort eländet (igen, sängramen inte frun) Det är bara ramen som ska ut, ej
skjutbanorna (madrasserna).Allt tyg är nytvättat. Eller bytes mot något kul.
(OBS Ingen fru. DET RÄCKER MED DEN JAG HAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela