Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Städningen är avklarad =)

Publicerad 2008-12-29 14:28:52 i Familj/vänner,

Nu ligger jag i soffan och myser lite. Städningen är avklarad, Emma är i Ö-o, Tilda är hos en kompis, några ljus är tända och säsongens första tulpaner står på bordet. Jonas verkar må ganska ok, så han kan jobba imorgon. Jag har även hunnit in till stan idag för att fylla på matförådet lite, det behövdes verkligen. Jag gjorde även några andra fynd... =)

Scotts nya cd, Mamma Mia filmen och två tulpanvaser från Cult. Så resten av dagen kommer jag snällt sova i soffan, och om jag känner mig lite piggare ikväll så blir det Mamma Mia på Tvn.

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-30 15:57:01

Hej!!Såg att du hade köpt Mamma Mia filmen.Du har kunnat spara pengarna och lånat den av oss.Den var inte bra tyckte vi.Värdelös om man har sett teatern.Ni var väll oxå iväg och såg den?Hoppas att du mår bättre.Gott Nytt År på er.Många kramar Linda Mathias och Fanny bus

Postat av: Gisela

Publicerad 2008-12-30 16:31:48

Vi såg aldrig musikalen,vi åkte på Grease istället så jag hoppas att vi gillar filmen. Jag har hört flera som sett musikalen som blev besvikna på filmen sedan. Hur jag mår varierar väldigt mycket från minut till minut nu, det känns att det är slutspurt. Nu har jag haft konstant värk i åtta månader, och det tär på krafterna... Tyvärr så går det ju inte över för att bebisen kommer ut heller, men man blir ju lite mindre otymplig iaf... Hur går det för dig, får du någon behandling?



Gott nytt år!

Kramar

Gisela med familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela