Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

SEMESTER!!!

Publicerad 2008-07-14 17:25:01 i Övrigt,

Hääärligt, nu ska jag ha semester i två hela veckor! Semestern började lite jobbigt med ett akut besök hos farbror doktorn, i fredags. Och jag gillar INTE sjukhus, och allt vad de innebär. Men nu är jag iaf hemma, och blir jag inte sämre så får jag vara hemma. Hoppas verkligen att jag mår bra snart, det är så tufft att må dåligt...

Nu när jag har semester ska jag lägga upp bilder som jag har i kameran, på huset och annat skoj. =)

En sådan här maskin har vår stora dotter köpt. (lånad bild, men likadan moped) Så det blir nog en del bilder på hennes framfart på den oxå. Hon har alltid varit motorintresserad, och började köra 4-hjuling som fyraåring, men växlat har hon aldrig gjort. Så det är nytt för henne. Igår kom henner morbrot hit på sin 4-hjuling, och så bar det iväg på långtur. Morbror H, Jonas och Emma, vet inte vem som hade roligast... De såg väldigt nöjda ut hela gänget. =)

Den är 6-växlad, så det är nog inte helt lätt att hålla ordning på. Dessutom väger den 98 kg(nästan dubbelt så mycket som dottern), så hon har lite att bita i. Det är lite skillnad på mopeden jag hade när jag var i hennes ålder... Men det är väll tur att utvecklingen går framåt.

Kommentarer

Postat av: M-L

Publicerad 2008-07-15 10:55:35

Oj, i mina ögon en riktig monstermaskin.. Men hon fixar den nog bättre än vad jag skulle göra ;-)

Hoppas ni alla har det bra!

Kram MarieLouise

Postat av: Ari Vatanen

Publicerad 2008-07-17 10:20:48

Men fågan är, var är J:s fyrhjuling?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela