Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Utmaning

Publicerad 2008-06-25 19:42:40 i Övrigt,

Jag har blivit utmanad av: Lilla Jag

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer att utmana
-Låt personen som utmanade dig veta att du svarat på utmaningen

Fem saker som finns på din "Att göra"-lista idag: (imorgon torsdag för mig)
- Åka till tant doktorn, och förhoppningsvis bli lite klokare än idag...
- Sova
- Klippa klorna på hunden
- Installera Photoshop
- Betala månadens räkningar
(önskelista, då den här veckan har tillbringats sovandes i soffan...*blä för att vara sjuk*

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Bodde i Örebro, med min stora dotter. Jobbade som redigerare på ett skolfotoföretag. (redigerade bla prinsessan Madeleine, hon var jättevacker tom på skolkort!!!)

Ställen du bott på:
Örebro, Nora och Järnboås.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär:
Betala de lån vi har kvar
Utbilda mig till inredningsdesigner
Resa
Investera så min familj skulle ha en säker ekonomi i kommande generationer
Köpa ett hus åt min syster med familj
Jag utmanar:
Jenny & Malou, jag upptäckte just att inte så många av mina vänner bloggar... Så jag utmanar två.

Kommentarer

Postat av: Malou

Publicerad 2008-06-25 21:16:39

Hej!

Tittade in och finner mig utmanad ;-)

Jag har självklart antagit utmaningen!

Hoppas du är på bättringsvägen!

Kram Malou

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-06-25 21:53:38

Klart att jag antar utmaningen! Jag hoppas oxå att du blir biljonär så att vi kan få flytta!!!! Hahahaha....

Hur är det i övrigt? Lämnar du kusin T här imorgon på vägen in?

Postat av: Ingela

Publicerad 2008-06-26 10:30:00

Tänk att man kan bli klokare om man går till docktorn. Det ska jag också göra, vikken bra ide :-) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela