Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Badrumsgolvet

Publicerad 2008-05-26 20:44:17 i Allmänt,

Nu kommer en bild på badrumsgolvet. (och ja, kompassen går rätt...)

Golvet

Jag hoppas att jag vänjer mig vid att det blev så mörkt. En fördel är att den ljusblå tvättmaskinen passar ihop med det, väggar och tak är vita så det borde inte bli allt för mörkt. Vi kan byta ut fönstret mot ett modernare som släpper in mer ljus, då blir det nog bra. =) Jag måste bara få tid att vänja mig vid tanken, och tänka om på några detaljer...

Jag som tyckte att vi hade bråttom tidigare, nu har vi panik. J mår dåligt och ligger nedbäddad, han orkar inte ens jobba. Och jag måste åka till Halmstad med jobbet i slutet på veckan...Jag kan helt ärligt inte fatta hur vi ska hinna färdigt i stugan OCH packa i det gamla. Vi har inte ens börjat... Men på något sätt så brukar allt lösa sig på slutet, vi får hoppas att det gör det nu oxå. =)

Kommentarer

Postat av: Liljeholmsbron

Publicerad 2008-05-26 21:08:24

Det blev ju snyggt ta det lugnt o Lycka till !

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-05-27 01:22:23

Vilken läcker kompass! Kram Sandra

Postat av: Malou

Publicerad 2008-05-27 09:05:16

Kommer du ihåg vad jag sa när vi träffades?
När ni väl flyttat in era kartonger kommer ni ha många år på er att göra färdigt!
När det gäller golvet tycker jag att det blev supersnyggt..Du vänjer dig! ;-)
Kram Malou

Postat av: Ingela

Publicerad 2008-05-30 15:22:34

jag tycker att det ser fint ut men det vore kul att se helheten. Det får nog bli en tur norröver här fram i sommar nån gång.

Postat av: Gisela

Publicerad 2008-05-30 15:28:24

Det vore jättekul att träffas! Det händer ju inte så ofta. Vi skulle kunna gå med hundarna, och kanske hitta något fint att fota. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela