Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Favorit i repris

Publicerad 2009-02-25 09:30:23 i Familj/vänner,

Nu är vi inne på sista veckan av Jonas ledighet, tiden har gått jättefort!!! Kanske för att hela första veckan försvann av spinalhuvudvärken, och andra veckan var oxå väldigt styrd av ont i huvudet. I fredags var min första dag utan symtom av den, härlig känsla!!! Hoppas den är borta för alltid!!! Nu orkar jag iaf vara uppe en hel dag, även om jag är helt slut och somnar tidigt på kvällen. Det är en STOR skillnad mot hur jag mått under graviditeten!

Melwin har fått sin första förkylning, stackars liten. Vi ska till doktorn med honom imorgon, så då får de kolla det oxå. Egentligen ska vi kolla hans vikt, han har inte gått upp så bra. Så jag gissar att min mjölk inte räcker till åt honom. Han är ju så snäll, så det är svårt att veta om han verkligen är mätt.

Idag ska jag göra något som jag längtat efter väääldigt länge nu, jag ska gå till viktväktarna. Jag känner inte igen mig själv då jag ser mig i spegeln, så det ska bli härligt att få bort några (ganska mååånga) kg.

Här kommer en favorit i repris:

Kommentarer

Postat av: Heimlaga

Publicerad 2009-03-02 21:43:24

Att du orkar börja fundera på vikten så fort du kommit ur "barnsängen"! Ta hand om er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela