Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Jippie!!!

Publicerad 2009-02-27 18:42:23 i Familj/vänner,

Nu har vi äntligen fått hem vår stationära dator från reparation. (igen...) Så idag blir det lite bilder från vår vanliga kamera och inte korniga mörka mobilkort. =)

Nu ikväll så har jag pysslat lite, medans mina favoritkillar gjorde det de gillar allra bäst. ;-)


Pysslet blev två "blöjpåsar", eller vad man nu vill använda dem till.

Nummer 1 är sydd i Gunilla Axens molntyg.


Och fodrad med enfärgat turkost.



Nummer 2 är sydd i Tove Finnangers Tildatyg.


Jag vet inte om det syns på bilden, men hjärtat är lite vadderat.


Det är så skönt att ha lust och lite ork att pyssla igen. Nu har jag massor med ideer i huvudet som väntar på att få förverkligas. Jag hann ju komma på många roliga projekt under mina månader som "invalido"... =)

Här kommer några kort från tiden utan dator...

Sista kvällen med lilleman i magen.


Melwin precis utplockad ur magen.


En stolt. och något blek pappa.


En lycklig storasyster med en halvvaken Melwin.


Två glada systrar och en liten, liten bror.


Nu måste jag springa och ge lilleman mat, så resten av bilderna får bli en annan dag.

Ha det gott!!!

Kommentarer

Postat av: Åsa (Valerina)

Publicerad 2009-02-27 22:06:51

Åh vilken söting,,,,,,ja alla 3 barnen är söta :)

Skönt att du börjar få orken tillbaka :)



Hur mycket har du att gå ner nu då? Du får komma in på viktsnack igen,,,,,jag har inte ens "skvallrat" och sagt att du fått barn så de vet ingenting där inne :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela