Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Sportlovet 2009

Publicerad 2009-02-22 18:17:16 i Familj/vänner,

Dagarna bara flyger fram, imorgon är lilleman redan två veckor gammal. Han är fortfarande väldigt snäll, och skriker nästan aldrig. Hela familjen W har gått in i bebisbubblan. =) Det går tom dagar mellan gångerna jag kollar mobilen och mailen!!! Och det är inte likt mig!!!

Men vi har faktiskt fått lite saker gjorda den här sportlovsveckan. Vi har varit i Ö-o en dag och fått tjejernas hår klippt, shoppat lite kläder på Marieberg, haft kalas för Tilda, varit på ett kalas, en tur till akuten med Emma (hon fick penicillin och mår bättre) och idag var det pulka/bandvagnsåkning med korvgrillning. Dagens pulsande i snön blev dock för mycket för min kropp. Så nu ligger jag nerbäddad och har ont i såret. Vi tog en massa kort och filmade när Tilda och kusinerna tolkade efter bandvagnen, så det lägger jag upp när jag har lite mer ork. De hade så kul, ända tills jag inte orkade hålla fasaden längre utan blev arg och började grina för att jag var så trött och hade ont... (jag gissar att hormonerna hjälpte till lite... hmmm) Men, men så blir det när man inte lyssnar på kroppen...

Nu ska jag stänga av datorn igen och titta på min sovande son istället. =)
¨
Ha det gott!!!

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2009-02-23 21:58:20

Ja, det blir lätt så att man måste ta till tårarna.Men oftast känns det mkt bättre efter att man gråtit en skvätt.

Men ta nu hand om dig ordentligt.

// Yvonne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela