Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Är det verkligen sant...???

Publicerad 2009-01-27 09:44:55 i Allmänt,

Igår kom Jonas hem med både vår förskingrade åkpåse och spjälsängen som skulle komma först v7!!! Det känns skönt att ha allt hemma innan bebisen kommer. För efteråt vill jag inte ha en massa måsten att göra på en gång. Jag hoppas han stannar i magen de här sista dagarna fram till det planerade snittet, för Emma är genomförkyld nu. Det vore skönt om vi är pigga och friska och slipper oroa oss för rs och annat otäckt de första dagarna...

Jag håller på och terroriserar mitt gamla jobb oxå, de har strulat till det lite med mitt moderskapsintyg och slutlön bla. Men den nya ekonomen vägrar svara på mina brev och mail. så igår skickade jag en kopia till en annan inom företaget. Och hon svarade trots att hon sitter på mässa i Sthlm... Det är tydligen samma överbelastning på personalen fortfarande, så jag kan inte bli sur på att det inte är gjort. Jag tycker bara väldigt synd om de människor som sliter som djur, utan att ens få ett tack från chefen. Men, men jag måste ju få ordning på mitt ärende innan jag kan släppa företaget helt...

Nej, nu ska jag lägga mig och vila för onsdag-fredag har jag saker som jag måste orka göra.

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela