Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Semester

Publicerad 2009-05-25 13:12:45 i Familj/vänner,

Vi passade på att åka på minisemester nu när det var långhelg. Den här lilla stugan i Ullared var vårt tillfälliga hem.


Utsikten från stugan var Ullareds parkering.


Den här bilden tog jag från "vår" gård... Ganska nära shoppingen var vi hela tiden...


Det blev en riktigt lyckad resa, vi hittade en hel del till alla i familjen och hemmet. Jag shoppade en jätte-kasse på Panduro outlet oxå. Men vi hade till och med pengar med oss hem. =) Dem köpte vi färg till huset för igår... Det är inte billigt att måla om huset...

Hur som helst så kanske ni får se oss på kanal 5 i höst, för de var på Ullared och spelade in för sin nya "såpa" under fredagen. Passade perfekt, eftersom vi glömt "gegga" till håret, så Jonas med sina virvlar såg ut som ett troll och jag med mitt spik-raka hår hade inte någon vacker frissa heller. Så om vi någonsin kommer med på film så är det nu... =) Men det bjuder vi på!!!

Ha det gott!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 17:35:42

Hej. Härligt med så nära till shopping. Vad kostade det att hyra stugan? Är den mycket uppbokat tro?

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-05-25 17:46:33

Jag glömde att skriva att det var från mig



/Ingela

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 20:21:38

Hej!

Det är en dam som har ett gäng boenden som hon hyr ut, billigt. Jag tror hon tar 100-150 kr per person och natt. Hör av dig om du vill ha hennes nummer.

/Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela