Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Låååång onsdag

Publicerad 2009-10-28 11:38:02 i Familj/vänner,

Idag går jag bara och väntar och väntar känns det som. Och vad väntar jag på då, kanske ni undrar. (eller oxå struntar ni i vilket, men jag tänker berätta ändå) Jag väntar på att klockan ska bli åtta och ett av mina favoritprogram på tv, det kommer tätt efter lyxfällan som håller en klass för sig. Men nu åter till kvällens TV Arga snickaren. Ikväll kommer programmet dessutom vara från min lilla hemstad, och huset ligger ca 50 meter från vårt gamla hus. Så det är ju extra spännande idag. Jag känner inte dem som ska vara med men de har en bebis som är i Melwins ålder, så jag har träffat på dem ibland. 
 Handyman 

Vi tillbringar några dagar ute i stugan, nu när det är höstlov. Det är mysigt, men jag känner att det är skönt att ha ett krypin i stan oxå. Det är inte så kul att alltid börja dagen med att elda för att inte frysa ihjäl, eller att vara tvungen att ta bilen för att komma någonstans. Men som sommarstuga är den helt perfekt. 

 Leaf Pile 

Imorgon vill jag återgå till civilisationen, nu ska jag bara övertala Tilda som vill vara här några dagar till. Men Melwin sover inte så bra när han inte är hemma, så jag vill nog ändå åka hem snart. Innan har gör en vana av att vara uppe ett par timmar mitt i natten...

 Blow Kiss 
Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en bok för liten sover faktiskt!

Ha det gott!!!





Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-28 12:42:45

Ja kom in till stan nu! =) Mikaela är väldigt leksugen! Det var såå kort stund igår att den inte kunde räknas... haha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela