Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Trött

Publicerad 2010-07-30 10:21:53 i Övrigt,

Hur kan man bli så trött av att gå hemma och skrota...??? Eller är det kanske så att man tillåter sig att känna efter när man är hemma och ledig. Hur som helst så tar vi dagen som den kommer just nu. Igår hade lilleman en sovardag, då passade jag på att ha en läsa bokdag. Två tjocka böcker har jag avverkat under semestern, det är avkoppling det. =) Pysslat har jag gjort litegrann, men inte så mycket som jag planerat. Det fina vädret har gjort att utomhusaktiviteter har prioriterats högre.

Om två veckor får vi äntligen tillgång till drömhuset, det känns fortfarande overkligt! Jag önskar att vi bott där den här varma sommaren, och enkelt kunnat gå ut och bada i poolen eller springa runt på gräsmattan. Sådant blir lite mer omständigt på 3:e våningen mitt i stan...

Här kommer några bilder på hur semestern varit än så länge.

Några kalorisnåla prinsessbakelser, har "bakats".


En dress till lilleman. Han behöver nya kläder, för allt börjar bli smått i hans garderob...






Och en liten tripp till Parken Zoo har vi hunnit med. Den här lilla godingen vill jag inte reta upp, kolla tänderna...


Nu ska jag gå och kamma mig, för lilleman och jag ska cykla hem till kompisen Mio och hans mamma. =) Vi träffades nästan dagligen när vi var föräldralediga, men nu hinner vi nästan aldrig ses. Hoppas killarna känner igen varandra. =)

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela