Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Vill vi lämna det här?

Publicerad 2010-05-23 14:44:36 i Övrigt,

Igår satt jag på terassen en stund och solade, när lilleman sov middag. (Jonas var i stugan som vanligt, för han tycker ju det är lite jobbigt i lägenheten...) Och även om jag av hela mitt hjärta vill få köpa huset vi tittat på, så finns det inte mycket som slår vår utsikt från terassen. Jag skulle inte bli förvånad om det skulle vara den bästa utsikten i hela vår stad. (vi bor högst upp i stadens högsta hus)



Jag kan inte se mig mätt på den här utsikten! Den skiftar så beroende på vilken tid på dygnet, väder och årstid.

Men jag är ganska trött på att betala massor med pengar till hyresvärden, och att behöva tänka på att inte störa grannar med musik och bus. Jag vill kunna starta grillen varje sommarkväll, utan att behöva åka ut till stugan. Så jag hoppas trots den vackra utsikten på att vi om någon vecka är ägare till ett vackert gammalt hus. <3

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela