Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Vill ni veta min hemlighet???

Publicerad 2010-11-30 12:34:56 i Övrigt,

Den är nog inte så spännande för er. Men för mig är det här ett STORT steg. =) *trumvirvel* Från och med imorgon har jag ett eget företag!!!! Shocked 
Det känns otroligt spännande, även om det bara är ett litet hobbyföretag. För det är faktiskt som mannen på Skatteverket sa, jag kanske kommer sälja utav bara sjutton och omsätta mycket mer än jag hoppas och har uppgett. ;-) Hahaha, han hade lite humor den mannen. =)

Han tyckte nog att jag var lite knasig som ska registrera min moms varje månad med den lilla omsättningen. Men är kontrollfreak ett av mellannamnen så vill man ha det så. =) Och det accepterade han. =)

Jag håller på att bygga en hemsida, den kommer fyllas på med produkter efter julmarknaden. Så just nu är den lite tom. Där kommer man kunna köpa färdiga produkter och även beställa utifrån egen design med de modeller och tyger jag har.

Välkomna in och kika på http://www.tilmabus.eu

Nu ska jag gå och titta till Bus, som sover middag. Han är sjuk och behöver pysslas om lite extra. <3

Ha det gott!!!







Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2010-11-30 19:18:44

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela