Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Tiden går så fort!!!

Publicerad 2011-01-23 14:47:53 i Övrigt,

Så har ytterligare en vecka susat förbi hur snabbt som helst. Fortsätter tiden att rusa så här, så är det snart sommar och sol igen. =) Veckan som gått har varit innehållsrik. Ett telefonsamtal från en gammal kompis mamma gjorde mig varm i hjärtat. Samtidigt väckte det en saknad av vänner som brukade finnas så nära, men där livet kommit emellan och vi hörs på tok för sällan!!! Måste göra något åt det!!! En annan vän inom samma kategori fick ett otäckt besked i veckan. Hoppas hon vet att jag finns här om hon behöver mig... =/ Och mormor är tillbaka på sjukhuset igen. Det var en snabbsumering av veckan.

Men mellan dessa stora händelser har det såklart varit jobb, bus och härligt vardagsliv. Jag har fått några önskningar om bilder härifrån huset, och ska försöka skärpa mig. ;-)

Förra helgen var vi på en mannifestation på Nora torg för Eva Magnusson. Då inspirerades jag till detta fönster med änglavingar och en vit ängel.



Så här ser det ut på lite håll. Bordet och stolarna är loppisfynd. =) 500kr, på Gåvan!!! Gruppen ska målas vit.

Tilda var modell till hemsidan. Då ville bus oxå ha en tubscarf och vara med på kort. De kostar 195kr, och man kan välja vilket tyg man vill. Passar både barn och vuxna. =)



Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela