Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Semester

Publicerad 2011-07-19 13:37:19 i Övrigt,

Vilket fint semesterväder jag har... *ironi* Men än så länge känns det ok ändå. Det finns ju en hel del att pyssla med inomhus oxå. =) Men visst hoppas jag på några riktigt härliga soldagar innan det är dags att jobba igen. Idag har jag varit hos mormor och hälsat på, hon skulle få läkarbesök. Smidigt att läkaren åker till boendet en gång i veckan, så de gamla slipper åka till vc för småsaker.

Bus hängde med morfar i garaget när jag var hos mormor. Men de hade inte lekt klart när jag var klar, så jag är alldeles ensam hemma... *ovant* Så nu ska jag inte slösa bort tiden framför datorn, utan gå ut och måla lite på trappan istället. (om det inte hunnit börja regna igen...)

Så här såg lilleman ut sommaren 2009. Lilla plutt!!! <3








Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela