Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Älskar vår!!!

Publicerad 2011-03-19 09:22:29 i Övrigt,

Jag gillar alla årstider faktiskt, och blir inte deppig av någon av dem. Men jag är otroligt frusen av mig, och därför lever jag upp nu när solen börjar värma igen. Det är första våren i drömkåken, och det känns fantastiskt bra. Fortfarande får vi mycket kommentarer om husets och gårdens skick, och det kan jag förstå. hahaha Men vi älskar vårt hus för sin ruffiga potential... Vi tar babysteg mot målet, och varför stressa?

Idag skall vi köpa färg till en gammal skolbänk som vi fyndat för 20kr på loppis!!! Den ska stå i köket, det kan vara bra att ha en pyssel och läxplats där. Den kommer bryta av det vita, grå och svarta med att gå åt det turkosa hållet. Och jag har kikat runt i en hel del inredningsbutiker efter kul detaljer till "piffet". Köket ska bli otroligt skönt när det är klart, stylat och ombonat.

Nej nu ska jag ut och njuta av solen, innan det är dax att kakla lite. Och kanske åka på fest ikväll, vi får se vad energin räcker till. =)

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela