Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Vad roligt!

Publicerad 2012-05-30 08:15:01 i Inredning,

Det verkar ha fungerat att blogga från mobilen. Kul! Och vad glad jag blev när jag idag kikade på statistiken för första gången på många månader, och det fortfarande är lite trafik på sidan. Tack för det! :-)

Här har det hänt massor på senare tid. Först massor av jobb, sedan en massa strul och konstigheter som sedan slutade med att företaget gjorde konkurs den 11 maj. Sedan i fredags är jag arbetsbefriad, som det heter när man får statlig lönegaranti. Men det har varit en del praktiskt att ordna, så först igår kände jag att jag var "mellan två jobb".

Jag mår faktiskt bättre än på länge trots ovissheten om framtiden. Jag trivdes inte alls, och borde sökt mig därifrån för länge sedan. Nu försöker jag släppa allt gammalt och se framåt igen. Ta tag i hälsan, träning, renovering och några andra projekt står högt på listan.

Idag ska jag testa en ny sorts träning, cykling. Visst har jag cyklat tidigare men aldrig träningscyklat. J har köpt en hybrid cykel, så den ska jag ta på en tur när lilleman är på dagis. Spinning är en träningsform jag gillar, så jag hoppas på att även detta blir kul.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela