Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Dag 2

Publicerad 2013-12-29 13:23:33 i Köpstopp, Övrigt,

Hur mycket skräp kan man få in en städskrubb? Det kan jag visa er om ni vill... Jag är imponerad själv över bedriften. Men nu får vi in både dammsugaren och moppen. ;-)

Här ligger det som ska säljas eller skänkas.

Liiiite pant... Jonas är och pantar nu, så jag vet inte hur mycket det är ännu.

Detta ska till återvinningen imorgon när de har öppet.

Och slumpen gjorde att två personer hört av sig idag och ville köpa de här två. Komiskt att det kom just nu när jag kör rensningen. (Eller de kanske läser här och vill hjälpa till lite?) :-)

Min rensning smittar av sig. Jonas har börjat rensa i källaren. Mycket bra, och välbehövligt!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2013-12-29 19:30:42

Jag känner mig duktig bara av att läsa bloggen, du får så oerhört mycket gjort! Bra jobbat! Vi var också och pantade idag, 231 kr blev det, men då hade barnen fått pant från farmor och farfar också. Nöjda och glada barn har vi nu i alla fall :) och tomt i tvättstugan där vi har pant och återvinning...

Svar: Bra jobbat! Det vi hade blev drygt 300kr! Galet mycket lokaflaskor!!! Det känns så skönt att vara igång och rensa och fixa. Jag är en ganska ordentlig person eg, men sjukdomar och olyckan har gjort att jag inte orkat hålla den ordning jag brukar. Och när det gått så långt som nu, då krävs det en ordentlig arbetsinsats. Men belöningen kommer fort, jag känner mig lugnare inom mig för varje område som blir röjt. :-)
Järnboås

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-12-30 18:26:33

Härligt att du kommit igång ordentligt! Här har det blivit färdigstädat i övre hallen idag..blev ännu ett par påsar skräp och myyycket mer yta där uppe..så skönt!! =)

SV: Hoppas att din Impecta katalog snart dyker upp också, så skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela