Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Vart är julstämningen?

Publicerad 2013-12-19 22:31:16 i Allmänt, Köpstopp, Övrigt,

Inte hos mig iaf... Det saknas snö! Inte ens lite frost på gräsmattan bjuder den här vintern på... Så jag måste tvinga mig till att köpa lite julmat och de sista klapparna. Det ska bli skönt med lite extra ledigt, för nu tror jag alla är trötta efter en lång mörk höst.

Idag fick vi julklapp på jobbet. Fina handdukar i grått med ugglor(retro, kunde inte passa mig bättre) och en stor necessär. Bra klappar, som passar i vårt hem perfekt!

Jag är så sugen att starta projekt utrensning oxå. Så kanske tjuvstartar jag med det. Först ut blir köket. Ett köksskåp kommer räknas som en sak. Ska bli skönt att rensa i alla skåp och lådor! Sista januari, då ska det vara betydligt bättre ordning i vårt hus! :-)

Jag kommer dokumentera varje dag, så ni ser att jag sköter mig!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela