Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Tomteverkstad

Publicerad 2013-10-20 07:09:12 i Familj/vänner, Pyssel, Övrigt,

Igår hade jag en perfekt lördag! Sonen och jag var själva hemma, och han växlade mellan att leka med sina bilar och pyssla med mig i syrummet. När jag satt själv hade jag Real Housewives på datorn och sydde necessärer. 

Mitt i pysslet kom en kompis förbi, och vi satt mitt i tomteverkstan och snick-snackade en stund. En riktigt avslappnande lördag, utan krav och måsten. Det enda jag saknade var en promenad, men efter en vurpa för två veckor sedan så gör foten fortfarande för ont... Jag borde kanske åkt och röntgat iaf... Men, men lätt att vara efterklok!

Idag ska jag sy till svägerskan, och sedan åka och hälsa på barnens pyttekusin! <3

Så här blev necessererna. Jag sydde sju i tre olika storlekar. Lite tuffa tycker tom jag som inte gillar döskallar att de blev. :-)

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2013-10-20 10:13:08

Snygga!

Svar: Tackar!
Järnboås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela