Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Ny design

Publicerad 2014-02-06 10:48:18 i Övrigt,

En liten uppdatering har skett av min lilla blogg, som senaste tiden valt att tex lägga bilderna tokigt... Nu har jag valt en ny stilmall, och hoppas det ska se lite snyggare ut. =) Snål köpstoppare som jag är så har jag gratisversionen, och får klara mig med de mallar som finns där. ;-)
 
Hemma är de just nu lite kaotiskt. Vår vattenledning har gått sönder, och den ligger såklart ingjuten i betonggolvet i vår källare... Så just nu har vi inget vatten, och börjar få dåligt med rena kläder... Men, men imorgon då vi eg skulle firat att vi varit tillsammans i 10 år, kommer svågern och de ska koppla in nya hela ledningar. Så i helgen hoppas vi att det ska fungera igen. *LYCKA*
 
Just nu är jag inne i en period då jag funderar på OM jag ska våga ta steget att bli egen med mitt pyssel eller fortsätta vara anställd. Tryggheten i att lönen kommer varje månad, eller försöka leva på sitt stora intresse... Än så länge har jag alltid kommit fram till att jag vill fortsätta vara anställd, så det kommer jag säkert landa i även denna gång. ;-) Hahaha, men ibland måste man ju få drömma lite också. =)
 
Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2014-02-06 21:43:19

Vad fin bloggen blev. Kämpa på och spara vidare tänker jag, när ni får ner era utgifter kanske det blir mer läge att starta eget??? Annars kanske en idé kan vara att börja lite smått med eget under tiden du jobbar kvar på lönearbetet och gå ner lite i tid där, om det är möjligt? Lycka till oavsett :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela