Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Trädgårdskampen

Publicerad 2014-02-21 08:25:45 i Inredning, Pyssel, Övrigt,

Då jag ändå sitter vid datorn kan jag passa på att länka till ett par av de bloggar som deltagarna har. Denna tillhör Magda, som jag hade som lite favorit innan hon åkte ut. http://frumagdas.se/
 
Och en annan favorit som fortfarande är med i programmet är http://lyon-jessica.blogspot.se/. Båda bloggarna är bra. Och på iaf Magdas finns ett inlägg med länkar till en massa hemsidor och bloggar som de andra deltagarna har.
 
I min egen trädgårdsiver så har jag kommit till stadiet att NU måste jag så mina fröer. Jord och minidrivhus står och väntar på mig i köket, och kanske kommer de i jorden redan ikväll. Dessutom behöver Mårbackorna väckas ur sin vintervila, och så även änglatrumpeterna. För snart, snart är det VÅR!!! :-)
 
Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2014-02-21 11:19:14

Tack så mycket, ska genast kolla in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela