Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Länge, länge sedan...

Publicerad 2014-10-26 06:33:01 i Övrigt,

När det händer mycket på en gång så blir bloggen lidande... Jag kan berätta något lite pinsamt som är anledningen. ;-) Jag lider av extrem tandläkarskräck. Jag får dödsångest av tanken på bedövningssprutor och munnen full av verktyg. Så när en tand för 1,5år sedan gick sönder och blev inflammerad var det katastrof för mig...

Men nu efter 1,5år med tandvärk och konstant ångest är tänderna ute, med hjälp av mycket lustgas och fantastisk personal. ❤️❤️❤️ Det var sista chansen annars var jag godkänd för narkos. Också läskigt!!!

Sömnaden har varit min terapi under den här tiden, och när jag inte jobbat eller sovit(har haft noll i energi) så har jag försökt pyssla på så mycket jag orkat.

Jag har startat en pysselblogg Som heter www.fabrikunik.blogg.se
Där tänkte jag fokusera mer på pyssel, och den här kanske lite mer på inredning och familj. Även om det såklart kommer bli en del pyssel här oxå, det är svårt att undvika. 😄

I onsdags började Tilda och jag på kurs med Charlie. Han tyckte det var lite kallt och värmde sig i Tildas famn på slutet. 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela