Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Mars

Publicerad 2015-03-04 08:05:59 i Inredning, Pyssel, Övrigt,

Nu är vi inne i mars, och det är snart dax att så nästa omgång fröer. Det blir nog till helgen här. Och nu MÅSTE det upp fler armaturer i barnkammaren, för det är riktigt trångt under dem jag har.

Sedan elementet kom till och värmen lite bättre så växer de ännu mer. Vissa växer dåligt och jag kommer kanske få räkna bort dem. Tex prakthibiskus och petunia växer väldigt dåligt. 

Så här såg det ut i söndags. 





Kul som tusan är det iaf.

Jag är inne i en period då jag vill ändra och renovera, rensa och röja här hemma. Så i fredags for Tilda och jag till Örebro och köpte material till vår kallfarstu. Den är inte kul just nu. Idéerna är fler än tid, ork och ekonomi tillåter, så vi tar lite i taget. 😊

Så här såg det ut i köket när jag jobbade hemifrån i fredags. Det är min favoritdag på jobbet. Sitta i egen vrå i mysbyxor utan smink. 👍

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela