Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Fredagsmys

Publicerad 2015-05-15 21:40:26 i Allmänt, Övrigt,

Fredagsmys när man äter Modifast blir inte riktigt som vanligt. Ingen chips, dip eller choklad. Visst hade det varit gott, men inga cravings efter det faktiskt. Kanske är jag på väg in i fas 2 som ska vara eufori. Hungern och tröttheten har iaf gett med sig. 👍🏻 Vi har firat fredag med ett Zumbapass i vardagsrummet. Jonas och Melwin stöttade och var oxå med! ❤️❤️

När man går på en så här enformig och faktiskt lite tuff diet är det viktigt att belöna sina framgångar. Idag unnade jag mig några fina blommor tex.

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2015-05-16 06:41:00

Fina blommor :) kämpa på med dieten!

Svar: Tack! Ja det har varit en ganska tuff vecka. Men nu börjar det kännas lättare. 😊 Och om jag har tur når jag första delmålet idag. Ska snart kolla om vågen visar det jag vill. 😆
Järnboås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela