Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Jippie!

Publicerad 2014-03-05 08:20:51 i Familj/vänner, Pyssel, Renovering, Övrigt,

Nu har vi fått den nya värderingen, och den kommer hjälpa oss att få bort topplånet. Perfekt! Så i em ska vi träffa vår bankkvinna och fixa det. :-) Kul när arbetet gett resultat! För tydligen har det inte hänt så mycket på huspriserna de sista åren, utan det är de förbättringar vi gjort som ökat värdet.

Vi ska även prata om att göra om trädgården. Hoppas allt går enligt planen med det oxå. Det skulle göra så mycket för helheten.

Igår var det även dags för nästa steg i det hemliga projektet, ta mått och bestämma detaljer. Så nervös som jag var innan var det länge sedan jag var! Så jag hoppas jag tog måtten rätt... Jag är ju inte så van att göra sådant inför publik, utan mer hemma i lugn och ro. Och aldrig på vilt främmande människor!!! Hoppas de ska bli nöjda med det jag gör, och så fort premiären är över ska ni få veta vad det är och se bilder. :-) 

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela