Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Me & I

Publicerad 2009-08-28 08:45:45 i Övrigt,

Gårdagens klädparty var lyckat. Mycket folk, fina kläder och en BRA tjej som sålde. Det blir mycket roligare att handla när man känner att säljaren själv brinner för kläderna. Deras höstkollektion var riktigt fin, och Melwin fick två dressar som kommer komplettera hans garderob kanon. =) Det gick inte att kopiera in bilder från deras hemsida, men jag beställde den gröna plychoverallen med hjärta, matchande snigelbody, body "stad" och bruna velourbyxor. Jag ville köpa en medaljongtunika till mig själv, men det får bli nästa gång.

Nu ska jag försöka motivera mig till lite städning inför helgen. Trist när man håller på men skönt sedan. =)

Ha det gott!!!

Kommentarer

Postat av: MarieLouise

Publicerad 2009-08-31 19:59:13

De kläderna är verkligen jättefina!

Viskar jättetyst att man kan fynda på tradera också..

Hoppas ni alla har det bra! Kram kram

Postat av: Gisela

Publicerad 2009-09-01 17:00:26

Ja, visst är de fina. =) Kan nog tänka mig att fynda lite på Tradera oxå. Men det är kul med lite nyheter oxå. ;-)



Jösses vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg om träningsbyxorna. =) Jag hann aldrig kommentera det då, så jag gör det här och nu. =)



Kram



Kra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela