Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Har julen varit bra?

Publicerad 2009-12-27 17:09:31 i Familj/vänner,

Här har det varit både och skulle jag vilja säga. Jag väljer dock att minnas de positiva sakerna och personerna från julen 2009.(de negativa kommer vi inte ens försöka umgås med mer, det finns gränser för allt...) Vi hade lagom mycket julklappar, och ingen hysteri. Jag fick helt perfekta julklappar i år. En riktig skräddarsax OCH en resa till Syfestivalen i februari. Tack snälla maken eller om det var tomten...

Vi åkte till stugan på julafton, och vi är fortfarande kvar. Det är massor av härlig snö för barnen att busa i, och Melwin kan sova i sin vagn ute. Symaskinerna fick följa med, och de har fått jobba ganska många timmar redan. Bilder på det finns på http://www.pysseltilma.blogspot.com/.

På juldagen blev det race med storebrors bandvagn, det är hur kul som helst. =)

Det finns en film på youtube från sportlovet, om man söker på järnboås. Det blir nog en film till gissar jag... På sportlovet var Melwin bara en vecka, så då fick jag titta på... Men nu åkte jag med, alla barnen åkte bob efter och mamma, syster och Emma åkte bak i vagnen. Så här får ni se en osminkad version av mig, och inte har jag kammat mig heller. Men det är min bror som är orakad, jag är den andra... Hahaha



Man blir trött av lantluften, och lilleman orkade inte riktigt hålla sig vaken hela Robinsson. =) Tildas kommentar var så gullig tycker jag "Tänk vad jag är lycklig, som har en lillebror som tycker så här mycket om mig" Han avgudar verkligen sina systrar, och de passar upp på hans minsta vink... Inte så konstigt att den här lilla killen har fått smeknamnet Prinsen i vår släkt kanske... Hahaha. Men det är ju så det blir när man är en liten sladdis.


God fortsättning!

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2009-12-27 18:40:18

Naaw... Vilken mysig bild! Ja nå annat än prinsen vore väl otänkbart?! ;)

Vilken tur förresten att du förtydligade vem som var vem på bilden, kan ju bli knepigt annars... HAHAHAHAHAHA....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela