Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Hejdå!

Publicerad 2010-03-01 13:03:15 i Övrigt,

Nu har jag efter en massa velande bestämt mig för att sluta blogga. Så inom de närmsta dagarna kommer det att vara lösenordsskydd här. Tack till alla kända och okända som har läst här genom åren! Nu är det dags att gå vidare i livet, där finns ingen plats för bloggande. Jag känner att det blir en fasad bara, då jag inte skriver något om våra egentliga problem och bekymmer. Därför väljer vi nu att fokusera på vårt "riktiga" liv.

Ha det gott allihop!!!

Kram
fam. W

Kommentarer

Postat av: Nyfikna

Publicerad 2010-03-01 15:26:48

Tråkigt! Då måste vi ringa J för att bli uppdaterade.

Postat av: Ingela

Publicerad 2010-03-02 08:14:08

Hej. Synd att du lägger ner men jag tycker att det är ett förståndigt val. Jag själv velar och funderar över att ta bort mitt konto på facebook för jag tycker att allt går för långt. Vi hörs via nån annan "kanal". Ha det gott och kram. Ingela

Postat av: Gisela

Publicerad 2010-03-02 08:45:13

Ingela: Ja, jag känner oxå att det går lite väl långt. Datorn upptar allt för mycket av vårt liv... Förhoppningsvis kommer jag snart vara igång och jobba igen, och då får jag datortid så det räcker där... Jag ska faktiskt på intervju hos Skatteverket nästa vecka, för en tjänst som skattehandläggare. Det mötet hoppas jag MYCKET på!!!



Och till Jonas fd jobbarkompisar: Jag tycker absolut ni ska ringa Jonas, han skulle uppskatta det mycket! Han är dessutom arbetslös i ca 2 månader fram till hans skolstart om ni behöver extrapersonal. ;-)



/Gisela

Postat av: Ann-Christine Gustavsson

Publicerad 2010-03-02 13:15:05

Va synd, jag som har haft din blogg som dagens

höjdpunkt. Lycka till med vad ni än hittar på

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela