Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Rock´n Roll

Publicerad 2011-02-28 06:59:41 i Övrigt,

Som jag berättat tidigare så kom det i lördags hit en grupp TOKA, och höll i träning för oss i vår lilla stad. Så nu har jag testat både Zumba och Rock´n roll fitness. Båda var roliga, men den sistnämnda var i en klass för sig. Oj, oj vad glad man blev av det passet. I Zumban gick det lite väl snabbt, så jag knyckte till med nacken i något hopp(som jag inte borde göra alls än...) och har lidit av den resten av helgen... Så kan det gå när man ger sig på mer än man klarar av egentligen... ;-)

Det roliga var att under passen tyckte jag inte att jag tränade mycket mer än ben och kondition, men när jag vaknade igår... Ja, då hade jag ont i muskler i precis hela kroppen. Det är ju bra! Igår gick vi tipspromenaden, men i övrigt låg jag mest och hade ont i nacken och huvudet faktiskt. Tur att det var massa skidåkning på TV:n, annars hade dagen blivit lång.

Jag som planerat att sy klart beställningarna igår... =( Tur att de ljusa kvällarna gör att det finns energi kvar när man kommer hem på kvällen. Jag vill ju få leverera dem, för de väntar säkert på sina kläder.

Nu ska jag packa lite och åka till dagis med liten och jobbet med mig själv. Ny vecka, nya möjligheter.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela