Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Myspys

Publicerad 2011-06-09 08:12:14 i Övrigt,

Efter en lång och påfrestande vinter och vår, med tufft arbetsschema, sjukdomar och dödsfall i närmsta familjen är jag äntligen framme vid det första målet. Min minisemester!!! Idag startar min 11 dagar långa minisemester!!! Jag kom precis på mig själv med att vara på väg att göra en "att göra-lista"... Men slog mig snabbt på fingrarna och kom på bättre tankar. Nu ska vi ta dagen som den kommer och INTE ha en massa måsten.

Jag ska sy klart de beställningar som ligger, och dessutom har legat pinsamt länge... *skäms* Men jag har inte räckt till under våren, det erkänner jag!!! Känner jag för att måla köket och/eller verandan eller ta tag i den förväxta trädgården så är det ett stort plus, men om jag bara ligger i solstolen och tittar på när barnen plaskar i lilla poolen så är det oxå ok. Det enda jag verkligen lovat mig själv den här semestern är att ta mig tid att Yoga varje dag, det är ju så skönt!

Idag har Tilda sin sista riktiga skoldag, och när hon slutar ska vi ta nya pärlan(ja det blev en ny bil) och styra mot storstaden. Hon har inga skor till avslutningen, och jag ska lämna tillbaka ett par byxor. Men först ska jag och lilla Bus slappa framför Skrållan på Tv:n, för jag är TRÖTT efter två dagar med övertid till halv nio... *snark*

Ha det gott i sommarvärmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela