Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Dag 4

Publicerad 2013-12-31 20:39:21 i Inredning, Köpstopp, Renovering, Övrigt,

Man får inte slarva för att det är nyårsafton. Men idag blev det bara två lådor rensade.
Jag har roat mig med lite renovering av hallen. Rensningen ger energi till sådant oxå. Idag kom gipsskivorna upp i det som kommer bli klädförvaring. Ordning och reda ska det bli. :-) Så här ser det ut just nu.
Och här är en glimt av tapeten, köpt på Rusta. Min favoritaffär när det kommer till tapeter. Billiga, bra kvalité och i min smak. Vårt hus går i vita och grå toner. Men här är det lite rosa fjärillar oxå. Busigt va? ;-)

Gott nytt år på er!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2014-01-01 13:59:43

Vad kul att du rekommenderar Rustas tapeter, jag tänkte på dom igår när jag började fundera på vilka tapeter jag vill ha i köket. Vi bytte golvet i somras och nu i sommar blir det förmodligen nya tapeter så det är bäst att börja kolla... Jag undrade just över kvaliteten på dom, men ni gillar så då är dom ju bra.

Svar: Vi tycker de är bra, ganska kraftiga. Sedan finns det väll bättre och sämre gissar jag. Men nu när risken att vi får en huvudfoting ritad på väggen är ganska stor, vill jag helst inte betala flera hundra per rulle. :-)
Järnboås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela