Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Min klänning på NA!

Publicerad 2014-04-26 22:25:02 i Familj/vänner, Pyssel, Renovering, Övrigt,

Nu är Capricen över, och kläderna verkade både hålla och passa. Puh!!! Det var riktigt bra och underhållande, Melwin tröttnade en stund men kom igen när de sjöng I can jive. 😊

Så här såg de iaf ut!
Första bilden är från na.se, där är lilla-Ida i sin klänning.
Här hänger samma klänning hos mig innan leverans till herrarna.
Fyra dansbandsoveraller till dansbandet Harmoniz, sydda med onepiecear som bas.

Lagerrock till bandets crew, men som sagt de stavade inte så bra på engelska. Hahaha Det är samma man som hade Ida-klänningen som hade rocken.

Två Madicken-klänningar till dansarna.
Pippibyxor.

Alla plaggen var en utmaning att få till med mönster och tyger. Så det var väldigt kul att de faktiskt passade. :-)

Innan vi for på konserten så skruvade vi på växthuset. Så här ser det ut just nu.


Tak, dörrar och glasen är kvar. Bygga växthus är inte det lättaste vi gjort... Många skruvar och små bitar som ska passa ihop. 😊

Nu ska jag sätta på någon bra film och äta lite godis. För precis som varje kväll så sitter jag ensam i soffan och jäser. Den äkta hälften lägger sig samtidigt som 5-åringen... Ibland tänker jag att jag borde smita ut och ha kul, gå på fest eller något. Ingen skulle ju ändå märka något så länge jag är tillbaka innan Bus vaknar. ;-) Men sen kommer jag på att jag är snart 40 och så sitter jag kvar i soffan och knaprar på mina chips.., hahaha

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela