Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Shoppingkväll

Publicerad 2014-11-28 07:07:01 i Allmänt, Familj/vänner, Övrigt,

Igår blev det shopping i stora staden Örebro. Det var massor med rea och skyltat om Black friday, som jag inte fattat vad det är... Men några julklappar, och välbehövliga kläder och skor följde med oss hem.

Jag har nämligen rusat upp i vikt efter att jag drog ut mina trasiga tänder. Dels är det lättare att äta utan tandvärk, men även smaken av var är borta och jag har slutat kräkas varje dag som jag gjorde sista halvåret... Så ett par jeans, och två röda tjocka strumpbyxor att matcha julklänningen med fick utöka min garderob. Vikten får jag ta tag i efter jul. Tills dess tänker jag njuta av allt gott. 😉

Nu blir det jobb i några timmar hemifrån, och sedan uppmärkning av kläder inför julmarknaden. Just ja, måste åka och växla pengar oxå. Jättepirrigt att stå på marknad är det iaf. 

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela