Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Vecka 3

Publicerad 2015-06-01 00:04:55 i Övrigt,

I skrivandets stund är klockan 23.45, och en kvart återstår av den tredje veckan på Modifast. Imorgon går jag in på slutspurten. Shit vad fort veckorna ändå gått. Fortfarande inga mirakel på vågen, men jag känner på kläderna att det minskat en del på måtten iaf. Vi får se vad vågen säger imorgon. 😊

Idag har jag inte bara haft hundträning och Melwins fotbollsträning utan firat Morsdag med min barnaskara❤️❤️❤️. Så glad och tacksam att de kom hem och umgicks en stund, saknar att ha dem hemma jämt!!! Och jag kan lova att jag fick ta till all min självbehärskning för att motstå rabarberpaj, kanelbullar och chokladbollar. 😁

Nu när det är så kort tid kvar av kuren måste jag börja planera hur jag ska äta efteråt. Så svårt!!! Att äta soppa är lätt, man behöver inte tänka. Och vad ska man räkna som en månad? Fyra veckor, 11maj-11juni eller ska jag invänta helgen som kommer efter båda de datumen? Svårt även det. 

Nu måste jag sussa.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela