Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Helgen gick fort.

Publicerad 2015-03-23 04:55:47 i Familj/vänner, Inredning, Övrigt,

Ännu en helg har swishat förbi, utan att allt man planerats hunnits med. I lördags var jag och min faster på trädgårdsmässa i Örebro. Jag har ju ganska mycket fröer redan, så min tanke var att bara titta och inspireras. Och det gick väll sådär... 😉

Två olika Mårbackor prins Nicolai och drottning Ingrid. Jag som haft så många, har aldrig fattat att det finns två sorter. Fyra dahliaknölar, gladioluslökar, tulpaner, godis och en ihopvikbar sekatör i present för att vi var bland de 300 första som kom dit. 👍

Resten av lördagen gick åt till att plocka ihop till loppisen som vi stod på igår. Det var en liten loppis i Järnboås skola. Vi hade bla rensat ut urväxta kläder och så tog jag med mössor som blev över på julmarknaden.


Vi stod uppe på scen, alla fick inte plats på golvet. 😊 Vi sålde helt ok, och kom hem med mindre prylar än när vi åkte. Men vi shoppade faktiskt lite. 😉 En helt ny vårjacka och skor använda en gång till Bus, en extra crosshjälm när han har kompisar med och åker 4-hjuling och tre höga glasljusstakar. Allt tillsammans för 180kr, det tycker jag var överkomligt! 

Nu är klockan fyra på måndagmorgonen och om någon timme ringer klockan. Jag sover som en kratta just nu. Men jag får skärpa mig med yogan och så ska jag ta en vecka semester runt Påsk, då kanske jag börjar sova gott igen.🐣

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela