Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Övertro...

Publicerad 2008-11-29 10:24:34 i Familj/vänner,

Som vanligt så vill ju kroppen helt andra saker än min hjärna... Igår efter skurandet i badrummet så tillbringade jag hela eftermiddagen och kvällen i soffan... Så det blev inget adventspyntande för oss. Men idag är Jonas hemma så då finns betydligt bättre förutsättningar. =) Han fyller år, så vi har firat honom med paket nu på morgonen. Eftersom Emma inte mått så bra, så blir det inget kalas i helgen. För min egen del, så måste jag erkänna att det är lite skönt. *skäms* Men när man knappt orkar med sig själv så är det inte jättekul att ha hela lilla huset fullt av människor.

Så idag blir det lite pyssel, eventuellt lite julbakning och om vi orkar så blir det en tur till bygdegården där det är julmarknad. Jag hade värkar hela kvällen igår, så jag ska försöka lyssna på när kroppen säger stopp idag...


Grattis på födelsedagen älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela