Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Vardagsnonsens...

Publicerad 2009-09-23 15:23:06 i Allmänt,

Nu kommer ytterligare ett nonsensinlägg ifrån mig. =) Men ni kan ju själva välja om ni vill läsa... =) Melwin och jag är mitt i en ganska aktiv vecka. I måndags var tjejerna lediga, och vi bakade en massa, igår var vi på "vagga gunga gå" där man sjunger med de små. Idag hade vi föräldragrupp, och vi hann även med en promenad med S & M. Det visade sig vara den näst sista föräldragruppen, för när influensavaccinet kommer så kommer all sådan verksamhet läggas ner. Även månadskontrollerna kommer prioriteras bort. De kommer fokusera på nyfödda, vaccin och sjuka. Så om inte Melwin får problem med något, så ska vi inte till BVC innan 1-års kontrollen nu. Det är i FEBRUARI!!! Jag som tycker det är så skönt att kolla en gång i månaden att han växer som han ska... Men nu är det ju som det är, och inget någon kan göra något åt.

När vi kom hem så hade vi fått ett efterlängtat brev. Korten som Stjärnstudion tog på Melwin. <3 De blev faktiskt riktigt bra. Man ser att han är lite fundersam, men han ler ju iaf och ögonen är VÄLDIGT blå.


Och nu till något helt annat. Vi kollade på gamla kort från när Jonas var liten häromdagen. Och på två av bilderna har hans ena kusin en tröja sydd i uggletyget. Jag ska köpa mer av det för det är en liten favorit här just nu. =)



Nej nu ska T och jag göra lite läxor, innan vi ger oss på att sy mössor igen. =)

Ha det gott!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela