Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Lyxfällan

Publicerad 2013-08-29 17:09:53 i Övrigt,

Ikväll börjar det äntligen, Lyxfällan! Det är ett program i min smak. Det enda jag saknar är en uppföljning efter ett eller två år, för i en månad kan alla skärpa sig. Men ett år kräver att man ändrar sin livsstil. I kvällens avsnitt är det en man som har 94 000kr i utgifter, varje månad!!! Men Hallå, hur är det möjligt??? Det blir intressant att se vad han köper för alla dessa pengar, vad han har för inkomst och hur de löser det.
 
Idag skulle jag ha jobbat, men Bus hade en av sina kruppnätter så det blev vab idag. Imorgon har jag lite jag måste fixa med på jobbet innan helgen, men då skulle han få vara hos sin mormor. Det är fördelen när man har en förälder som inte jobbar längre, då finns det någon som kan hjälpa till när det krisar.
 
När Lilleman legat och slappat till Barnkanalen, har jag satt ut hans gamla skaljacka och en tröja till försäljning. Hoppas något blir sålt, det vore skoj. Men det har varit trögt än så länge...
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela