Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Lucia

Publicerad 2014-12-13 09:31:33 i Övrigt,

Här kommer det utlovade inlägget Ann-Christine! 😄 Vi sprang på varandra på Ica, och jag lovade att skärpa mig med bloggningen. 😉 Och Du, jag menar det jag sade. Det Du gjort och gör är stort, och jag beundrar din styrka! ❤️ Jag hänger gärna med dig och mamma på hundpromenad någon dag, det lät som din Julia och Charlie skulle kunna ha kul ihop. 👍

Det är redan 13:e december och Lucia! Bristen på snö gör att jag inte har någon julkänsla alls. Idag ska vi hugga adventsgranar, granris och hämta mossa att dekorera våra trädgårdar med. Kanske kommer en liten känsla då iaf. Igår gjorde jag delarna till ett pepparkakshus, så det ska monteras idag oxå. Bus har beställt en godisfabrik, så det är vad jag försöker knåpa ihop... Vi får se om jag klarar det. Själv är jag mer förtjust i sekelskiftesvillan, liknande den jag gjorde förra året. Men i år fick den lille herrn i huset bestämma. ❤️
Så här såg det ut förra året:



Förra helgen stod jag och min kompis Marie på julmarknad i Nora. Kallt men väldigt roligt! Så här såg det ut hos oss. Jag har massor av mössor och annat kvar som jag rear ut nu. Om någon är intresserad. 🎅🎁🎄
Jag hade med mössor i mitt egendesignade tyg på marknaden. Det kändes speciellt att sälja faktiskt. 😊




Igår testade jag att sy ett halsband till Charlie. Det blev ganska ok för att vara första, några förändringar blir det som vanligt till nästa. 😉 Det var lite kul när Jonas skulle gå ut med honom och suckade, har du köpt ett halsband till... Hehehe Nix, sytt av material jag hade i syrummet sedan tidigare. 😉
Så här blev det.




Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela