Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Provar igen...

Publicerad 2014-02-28 13:48:00 i Övrigt,

Jag gjorde ett inlägg med miniatyrbilder från hela huset, men det blev bara en röra. Så jag tar väll och provar med stora bilder istället. Så kanske det går bättre. =) Jag älskar själv att kolla hur andra har det i sina hus, och måste väll bjuda igen någon gång. Så här bor vi, i vår gamla trävilla med brutet tak från 1932. =)
 
Då börjar jag med nedervåningen, och hallen.
 

Köket
 
Vardagsrum
 
Syrum
 
Och så det gigantiska badrummet... ;-)
 
Sidoentré och trapphus.(orenoverat förutom ny dörr och ny färg på trappstegen.
 
Nu är vi uppe på övervåningen.
 
Inre hallen, mitt hemmakontor.
 
Lilla toan
 
 
 
Tonårsrummet
 
Vårt sovrum.
 
Och sist ut Lillemans rum.
 
Så ser det ut. Vårt gamla hus som vi trivs så bra i. =) Mycket jobb och skavanker, men även en massa charm. =)
 
Ha det gott.
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-02-28 15:10:32

Så fint ni har det!

Svar: Tack! Jag är dålig på att se det vi gjort, utan ser bara det som är kvar... ;-)
Järnboås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela