Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Dag 10

Publicerad 2014-01-06 15:51:08 i Familj/vänner, Köpstopp, Pyssel, Övrigt,

Tror värsta tröttheten gett med sig. Hoppas det!!! Började dagen med yoga, och en lång frukost. Sedan kom storebror och lilla L hit. Hon är hela 3 månader nu, och så himla söt. Vi fick tom vara lite barnvakt en stund när han hämtade underverkets mamma. :-)

Dagens rensning än så länge är en hoppgunga, som vi skänkte till L. Det kan bli något mer rensat under kvällen, men det rapporterar jag imorgon i så fall.

Svägerskan vill även ha tre amningstoppar uppsydda. Så det måste jag fixa snart. Då får jag ihop lite tygpengar(de får betala vad jag gett för tyget, så står jag för jobbet) Tydligen blir det dop om ett par veckor oxå,  så just nu ligger jag under värmefilten i soffan och klurar på vad jag ska göra till henne. Kläder, skötväska, eller något annat...???

Jag är lite inne på en uggleväska för att spinna vidare på julklappen hon fick. 

Den här fick hon i julklapp. Det är decopage och vinyl.

Det här är en bild från nätet, alltså den har jag INTE sytt! Men jag har det mönstret, så jag kan göra en. 

OBS! Lånad bild från nätet!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2014-01-06 16:31:48

Vilken söt väska :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela