Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Dag 6

Publicerad 2014-01-02 20:41:13 i Köpstopp, Övrigt,

Idag var det jobbdag för mig, och inte så mycket ork till rensa och sortera när jag kom hem. Så idag valde jag att plocka bort en enda sak, den hamnade i loppislådan.

Igår hade vi desto mer ork och både röjde och eldade. En massa gammalt ris från i somras och höstas fick oxå hänga med. Korvgrillning i mörkret när glöden var så varm att vi knappt kunde gå i närheten blev det oxå. Lite vårkänsla på nyårsdagen. ;-)



Imorgon är det summering av första rensarveckan. Så jag ska klura lite på hur jag känner så här långt. :-)

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Cattis

Publicerad 2014-01-02 22:04:40

Vad är det för nåt du har rensat bort??? En torkställning för nappflaskor?

Svar: Hahaha, ja. Man hänger flaskan på en hög pinne och de andra två delarna på de två små pinnarna. :-)
Järnboås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela