Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Dag 7

Publicerad 2014-01-03 16:32:19 i Köpstopp, Pyssel, Övrigt,

Jag tog en paus i köksrensandet, och röjde lite i syrummet istället.
Fem tyger upplagda till försäljning. (Ett redan sålt)
Från stuvlådan klippte jag till tre små hundoveraller. Så pluttiga med 18cm rygglängd.


Syrummet är det mest otacksamma att hålla på med. Det syns inte alls att fem tyger är borta... Där har jag mycket att jobba med...

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-01-03 21:32:33

Åhh nu skall jag blunda och sitta på händerna, är galen i tyger!! ;) hihi..
Härligt att det går framåt..här håller värk och trötthet i sig (har bla fibromyalgi så väderomslag är ingen höjdare..)..har bara lyckats rensa ut lite papper..nästan en pappkasse full att ta med till pappersinsamlingen..men men många bäckar små heter det ju.. =)

Svar: Men en hel kasse är ju jättebra! Det ska du vara nöjd med, när du dessutom har ont i kroppen. Och galen i tyger, det är jag med... Jag kan visa mina tygskåp imorgon. Dels har jag byggt upp ett lager under många år. Men ca 130m köpte jag av en kvinna som lagt ner sin tygaffär. Hon tog 10-20kr/m. Fina kofttyger och linnetyger bl.a. Så då bunkrade jag upp... ;-)
Järnboås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela