Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Barnkammaren

Publicerad 2015-02-20 13:31:57 i Inredning, Pyssel, Övrigt,

Så var det dax för februarisådden att flytta ner i barnkammaren. Nu inväntar jag karaktärsbladen, som jag lärt mig att de heter. Då är det dags för dem att planteras i lite mer näringsrik jord. Om jag inte lyckas bättre i år, med alla trix med kyla, ljus, perkulit och annat hokus pokus då får jag nog ge upp och köpa dyra uppväxta plantor nästa år. 

Allt utom buskpionen har iaf grott tom tre Aloe-fröer. Spännande att se om de lyckas. 😄

Så här ser det ut just nu. Och jag vore väll inte jag om jag inte var tvungen att köpa en fin duk att ha på bordet. 😂😂 Ja, jag vet att bara jag ser men jag tycker om när det är lite mysigt. 😘


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela