Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vår lilla familj.

Dag 28

Publicerad 2015-06-07 21:35:07 i Övrigt,

Så är det då sista dagen på ren kur!!! Galet!!! Imorgon börjar jag med att byta ut en soppa mot middag. Pulled chicken står på menyn. Jag tog precis ut den ur ugnen, och Jonas har provsmakat. Så här ser min matsedel för veckan ut. Grönsallad har jag inte skrivit upp. Men eftersom det är tallriksmodellen jag ska köra, så ingår det till varje middag.

Det kan bli lite förändringar, men på ett ungefär sådär blir det.

Imorgon är det vägning för att se vad månaden gett för resultat. Inte de 10 kilon som jag lovades, men det är ok ändå.

Igår var det som jag skrev tidigare traktorparad. Och morbror fångade mig och tjejerna på bild. 😂🚜☔️ Trots regn så var vi 73 traktorer som deltog. Jättekul faktiskt. Att jag inte alltid fick i växlarna bjuder jag på. 😂😂😂 Som en av tre kvinnliga förare fick man rätt många uppmuntrande tjoanden efter vägen och av komplimanger av gubbarna vid matstoppen. Så det kan jag rekommendera alla singeldamer. 😉 😂😆

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela