Elisborg

En blogg om inredning, renovering och vardagen i vÄr lilla familj.

Modifast...igen😅

Publicerad 2015-06-03 08:25:32 i Övrigt,

Mycket tjatande om mina soppor just nu, men det fĂ„r ni tĂ„la. 😉 Nu Ă€r det sista veckan pĂ„ ren kur, och det Ă€r med skrĂ€ckblandad förtjusning jag invĂ€ntar att fĂ„ införa ett mĂ„l mat per dag. Eftersom vĂ„gen inte rör sig sĂ„ mycket trots 800kalorier/dag och att jag motionerar nĂ€stan varje dag, sĂ„ Ă€r jag rĂ€dd att flyga upp mina kilon direkt. 

Om jag har tur, sĂ„ kommer jag gĂ„ ner bĂ€ttre pĂ„ lite fler kalorier. En del gör det. Första veckan kommer jag byta en soppa mot middag, och andra veckan frukost. OM jag gĂ„r ner bra pĂ„ tvĂ„ soppa, frukost och middag sĂ„ kommer jag stanna i den nivĂ„n lite lĂ€ngre Ă€n en vecka(som Ă€r det minsta). 

Idag Àr det ledig onsdag och vi ska baka matbröd och göra nÄgra matrÀtter att frysa in. KUL!!! Dessutom gÄr jag och vÀntar pÄ ett gÀng nya trÀningsfilmer. Mina börjar bli uttjatade... Jag Àr vÀldigt nyfiken pÄ en med kettleball-trÀning tex. Men bestÀllde Àven Yoga, pilates, en ny Zumba och en styrketrÀning med Bob Harper(frÄn amerikanska Biggest Loser). TrÀningsfilmer Àr nÀstan gratis numera insÄg jag, de flesta kostade 49kr. Hoppas de kommer innan helgen!


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela